sunnuntai 3. lokakuuta 2010



kuva eiliseltä, jolloin oltiin pelailemassa puistolassa, tultiin turnauksen toisiksi.;)

hei kuka ois kiva ja muistuttais mua aina välillä et muistasin kuvata asukuvia ees joskus? :D mä oikeesti yritän mut.. ei se vaan toimi.

Tänään oltiin kattomassa Juha Tapion keikkaa tossa seittemältä, jonka jälkeen sitten mentiin marille ja se laitto mun hiukset nätisti. <3 se on niin parturi, floodatkaa kommenttiboksi täyteen että: "MARI AMIKSEEN OPISKELEMAAN PARTURIKSI", jooko? :D Ei me siellä koko aikaa kyllä oltu, mutta kivaa oli kuitenkin. :D

Miks talvi on ihana? Mä tahdon TIROLIIN. <3 Jonnekkin eurooppaan TALVELLA. Ehdottomasti talvella johonkin kauniiseen pikkukylään missä asukkaat ovat ystävällisiä ja kylä on täynnä herttaisia kansallispukuihin pukeutuvia vanhuksia. Nyt pitäs vielä saada äiti kustantaan tää. :)




nam. tästä mä unelmoin. (hups otti vähän isona ton toisen kuvan. :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti