torstai 14. lokakuuta 2010

mua vituttaa tää bloggeri

Toissapäivänä tein hienon postauksen ja sitten jumas. Error error error, yää. ): koitin samaa eilen mutta mikäs siinä jos ei tahdo toimia.

Päivän parhaaseen; LUNTALUNTALUNTALUNTALUNTALUNTALUNTA!!!!!!!! ♥ Kyllä mua ketutti kun kamera ei ollut mukana koulussa. Ois niin tehny mieli kuvata. Enkä tossa äskenkään kävelyllä ollessani löytänyt kameraa. Jos huomenna ei sada lunta niin mä huudan.

Joo, tässä kuitenkin EILINEN asu. :)








asu:
neuletakki: äitin kaapeista, on tullu taas tehtyy näitä ryöstöjä. :D
harmaa paita: seppälä
huivi: mummi tehny
villahousut: merkkiä pyry. :D
villasukat: joulupukilta:)

Tää on mun uusin oivallus: Asu palasina! :D

Oon ihan in love noihin mun mustiin löysiin villahousuihin♥ Ryöstin ne(kin) äitin kaapista, en oo ennen tajunnukkaa et äiti käyttää itseasias aika ihanii vaatteita. Tai käytti, koska nythän ne on mun. :DDDD

Tänään oon käyny ostaa lisää lankaa mun neuleprojektiini, siitä tulee aika kiva!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti