torstai 25. marraskuuta 2010

-_-_-_-_-

ei mä en oikeesti kyennyt bloggaamaan! Mulla oli liian kova ikävä enkä halunnu postata mitään helvetin turhaa angstipostausta. Maailmas on varmasti tärkeempiiki asioita ku tää mun ikävä mut mulle tää on ollu oikeesti aika rankkaa. onneks mä oon puhunu niitten ihanien ihmisten kanssa! (h & m ♥) ja niilläkin on ikävä mua. Joo, no en mä oikeesti oo 20 pvää asunu angstaten sängyn alla, mut mulla on tosiaan muutakin elämää!:)

Joo, no tässä 20 pvän aikana on tapahtunu. On ollu harkkoja, pelit, LUNTA!!!!, ihmisiä, NAURUA!!!, ITKUA!!!, turhaa angstidatistelua, turhaa datistelua, datistelua, mummolassa vierailua, kummien näkemistä. Kummisetäni on btw tonttu!:

Äiti: Hei täähän on vähän tällänen tonttupipo tää sun pipos!
Kummisetä: Älä nyt Suvi, minä EN OLE TONTTU!

ei kiesus. :D

Ja oon myös aloittanut tälleen omatoimisesti espanjan alkeet!:D kävin hakemassa kirjastosta kielikurssin jota oon ahkerasti kuluttanutkin täällä.:DDDD jeje


Joo, ei mulla ihmeempiä. Näkyillään!:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti